Brand design en graphic identity Thomas Van Ryckeghem, Tim Vandervaeren
Paperback
ISBN 978-94-6401-592-8
€ 32,00
incl. BTW

Beschikbaarheid: Leverbaar

Publicatiedatum: 17 aug. 2022

- +
OF
Korte inhoud

Details

Kom je vaak in aanraking met merken en hun visuele communicatie maar ben je geen designer? Wil je beter begrijpen hoe merken communiceren? Moet je vaak designers aansturen of wil je zelf aan de slag? Dit boek bouwt een brug tussen business en creativiteit.

Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden. Komen aan bod: de basisprincipes van branding & design, het creëren van een grafisch sterk merk, van positioneren tot het merk presenteren, en tips en tricks om je ontwerp te verbeteren. De auteurs bekijken de perspectieven van zowel de klant, de designers als de managers, geven inzicht in de achterliggende gedachten en belichten de verschillende belangen.

Deze handleiding richt zich tot iedereen die meer inzicht wil in grafisch ontwerp om zijn merk, product of dienst kracht bij te zetten, zoals projectmanagers, accountmanagers, marketingmedewerkers, communicatiediensten, starters, ondernemers… Daarnaast biedt Brand design & graphic identity interessante inzichten voor ontwerpers die samenwerken met managers.

Over de auteurs

Over de auteurs

Thomas Van Ryckeghem is docent grafisch ontwerp, multimedia en marketing aan de hogeschool UCLL. Hij is ook coördinator van Studio 8, het pop-upreclamebureau van UCLL.


Tim Vandervaeren freelancet als grafisch ontwerper en geeft les aan UCLL en Odisee Brussel.

Details

Extra informatie

Auteur(s)Thomas Van Ryckeghem, Tim Vandervaeren
IllustratorNee
ISBN978-94-6401-592-8
Cover typePaperback
FormaatAfwijkend formaat
Aantal pagina's400
Publicatiedatum17 aug. 2022
Inkijkexemplaar
Vorige pagina
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Preview: Brand design en graphic identity
Volgende pagina

 

Copyright © 2021 - Pelckmans Uitgevers nv - Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies| Klokkenluidersregeling