Inclusieve communicatie Hanan Challouki
Paperback
ISBN 978-94-6337-276-3
€ 30,00
incl. BTW

Beschikbaarheid: In productie

Geplande publicatiedatum: 1 apr. 2021

Pre-order dit product.
- +

Korte inhoud

Details

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen.

Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.

Details

Extra informatie

Auteur(s)Hanan Challouki
IllustratorNee
ISBN978-94-6337-276-3
Cover typePaperback
Formaat170 x 240
Aantal pagina's160
Geplande publicatiedatum1 apr. 2021
Koop online bij: Bol.com, Standaard Boekhandel

 

Copyright © 2021 - Pelckmans Uitgevers nv - Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies