- Korte inhoud
Details
Bereid je voor op een stevige realitycheck. Dit boek is niet voor watjes – Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet.Hamza neemt je mee op een ongefilterde reis door de wereld van inclusieve marketing en communicatie. Verwacht geen gladgestreken succesverhalen of oppervlakkige tips. Dit is de rauwe realiteit van vallen en opstaan, doorspekt met zijn eigen ongemakkelijke ervaringen.
Dit boek is voor marketeers en communicatieprofessionals die het aandurven om buiten de gebaande paden te denken, die klaar zijn om de frictie op te zoeken en te groeien. Inclusieve marketing is niet zomaar een buzzword, het is een keiharde, strategische keuze om echt iedereen te bereiken – niet alleen de populaire kids op het speelplein.
Bereid je voor op een liefdevolle schop onder je kont. Samen gaan jullie de boel opschudden, vraagtekens zetten bij ‘hoe dingen altijd gedaan zijn’ en campagnes creëren die de wereld een beetje eerlijker en inclusiever maken.
- Over de auteur
Over de auteur
- Details
Extra informatie
Auteur(s) Hamza Ouamari Illustrator Nee ISBN 978-94-6383-713-2 Cover type Paperback met flappen Formaat 160 x 240 Aantal pagina's 220 Geplande publicatiedatum 20 jun. 2025