Inclusieve marketing

Hamza Ouamari
Paperback met flappen
ISBN 978-94-6383-713-2
Inclusieve marketing Hamza Ouamari
Paperback met flappen
ISBN 978-94-6383-713-2
€ 32,00
incl. BTW

Beschikbaarheid: In productie

Geplande publicatiedatum: 20 jun. 2025

Pre-order dit product.
- +

Korte inhoud

Details

Bereid je voor op een stevige realitycheck. Dit boek is niet voor watjes – Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet.Hamza neemt je mee op een ongefilterde reis door de wereld van inclusieve marketing en communicatie. Verwacht geen gladgestreken succesverhalen of oppervlakkige tips. Dit is de rauwe realiteit van vallen en opstaan, doorspekt met zijn eigen ongemakkelijke ervaringen.

Dit boek is voor marketeers en communicatieprofessionals die het aandurven om buiten de gebaande paden te denken, die klaar zijn om de frictie op te zoeken en te groeien. Inclusieve marketing is niet zomaar een buzzword, het is een keiharde, strategische keuze om echt iedereen te bereiken – niet alleen de populaire kids op het speelplein.

Bereid je voor op een liefdevolle schop onder je kont. Samen gaan jullie de boel opschudden, vraagtekens zetten bij ‘hoe dingen altijd gedaan zijn’ en campagnes creëren die de wereld een beetje eerlijker en inclusiever maken.

Over de auteur

Over de auteur

Hamza Ouamari is een expert in inclusieve marketing. Hij ontwikkelt campagnes die merken versterken en bijdragen aan een inclusieve maatschappij. Met de focus op inclusie creëert hij echte verbindingen tussen merken en diverse doelgroepen, en bevordert zo positieve verandering. Hij is ook gastdocent in de opleiding Media & Entertainment Business aan de hogeschool Thomas More (Mechelen).

Details

Extra informatie

Auteur(s)Hamza Ouamari
IllustratorNee
ISBN978-94-6383-713-2
Cover typePaperback met flappen
Formaat160 x 240
Aantal pagina's220
Geplande publicatiedatum20 jun. 2025
Koop online bij: Standaard Boekhandel

 

Copyright © 2025 - Pelckmans Uitgevers nv - Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies| Klokkenluidersregeling