- Korte inhoud
Details
Bereid je voor op een stevige realitycheck.
Dit boek is niet voor watjes. Hamza Ouamari spaart niemand, ook jou niet. Hij neemt je mee op een ongefilterde trip door de wondere wereld van inclusieve marketing en communicatie, waar goedbedoelde intenties meestal eindigen in stockfotodiversiteit en een regenbooglogo.
In Inclusieve marketing loodst Hamza je door het volledige marketingproces, van briefing tot evaluatie. Onderweg fileert hij alles wat misloopt, zonder geduld voor bullshit. Want Inclusieve marketing is niet zomaar een add-on, het is een keiharde strategische keuze om echt iedereen te bereiken.
Een confronterend en tegelijk meeslepend boek met rants, praktijkvoorbeelden, antwoorden op vragen die je liever ontwijkt én concrete methodes om mee aan de slag te gaan. Voor marketeers, communicatiespecialisten en mensen die het zich kunnen permitteren om nooit over inclusieve marketing na te denken.
Van briefing tot evaluatie. Van intenties naar echte impact. 7 stappen. 35 learnings. Eén welgemikte schop onder je kont.
- Over de auteur
Over de auteur
- Details
Extra informatie
Auteur(s) Hamza Ouamari Illustrator Nee ISBN 978-94-6383-713-2 Cover type Paperback met flappen Formaat 160 x 240 Aantal pagina's 296 Geplande publicatiedatum 23 jun. 2025




























