- Korte inhoud
Details
Digitale connectiviteit en dienstverlening zouden net zo vanzelfsprekend moeten zijn als stromend water en elektriciteit – ze zijn essentieel voor ons functioneren in de moderne wereld. Als vooraanstaand digitaal strateeg en gepassioneerd muziekliefhebber verbindt Geert Van Mol in dit boek de creatieve wereld van muziek met succesvolle digitale transformatie. Muzikanten zijn immers vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze ongekende digitale revolutie. Van Mol pleit voor een ambitieuzer digitaal geluid in België en biedt praktische adviezen om jouw bedrijf toekomstbestendig te maken. Laat je inspireren door de muziek om je digitale strategie te versterken.
- Over de auteur
Over de auteur
- Details
Extra informatie
Auteur(s) Geert Van Mol Illustrator Nee ISBN 978-94-6383-556-5 Cover type Paperback Formaat 148 x 210 Aantal pagina's 244 Publicatiedatum 14 okt. 2024























