Relatie Renaissance Stef Verbeeck
Paperback
ISBN 978-94-6401-946-9
€ 32,00
incl. BTW

Beschikbaarheid: In productie

Geplande publicatiedatum: 3 feb. 2023

Pre-order dit product.
- +

Korte inhoud

Details

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.

In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij de beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten.

Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.

Over de auteur

Over de auteur

Stef Verbeeck is merkstrateeg en managing partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties – van start-ups tot multinationals – bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren keynotespreker rond branding en klantbeleving en is hij auteur van Mensen als Merken (2010), Personal Branding (2013), Career Branding (2013) en Brandhacking (2020).

Details

Extra informatie

Auteur(s)Stef Verbeeck
IllustratorNee
ISBN978-94-6401-946-9
Cover typePaperback
FormaatAfwijkend formaat
Aantal pagina's200
Geplande publicatiedatum3 feb. 2023
Koop online bij: Bol.com, Standaard Boekhandel

 

Copyright © 2021 - Pelckmans Uitgevers nv - Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies